Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skall jag sälja eller behålla?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Keno18" data-source="post: 1055224" data-attributes="member: 151465"><p>Tjenare jag köpte ett par Salomon Czar skidor helt nya med prislapp kvar (utan bindningar), tänkte använda dem som en allround/Offpist skidan, däremot är dem 166cm långa men 111mm breda och nu är min fråga, tror ni dem kommer vara svåra att hantera i pisten/utanför pisten för mig som väger 82kg och 180cm?</p><p></p><p>Nu har jag inte kunnat prova dem eftersom jag inte har några bindningar. Men vad tycker ni. Skall jag försöka byta mig till några andra eller sälja dem och köpa andra skidor. </p><p></p><p>Hade varit tacksam för all svar jag hade kunnat få :D</p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=131118" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/264380b672e6d8b5b44af2a0cec57bb3.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Keno18, post: 1055224, member: 151465"] Tjenare jag köpte ett par Salomon Czar skidor helt nya med prislapp kvar (utan bindningar), tänkte använda dem som en allround/Offpist skidan, däremot är dem 166cm långa men 111mm breda och nu är min fråga, tror ni dem kommer vara svåra att hantera i pisten/utanför pisten för mig som väger 82kg och 180cm? Nu har jag inte kunnat prova dem eftersom jag inte har några bindningar. Men vad tycker ni. Skall jag försöka byta mig till några andra eller sälja dem och köpa andra skidor. Hade varit tacksam för all svar jag hade kunnat få :D [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=131118][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/264380b672e6d8b5b44af2a0cec57bb3.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skall jag sälja eller behålla?
Tillbaka
Topp