Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skall köpa Dynastar Legend Pro Rider, är de rätt för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1058399" data-attributes="member: 46762"><p>Sorry för att jag kommer vara internet-dryg nu, men inser du inte att skidorna de facto är 184cm långa offpist/friåkningsskidor? Visst, du är lång för att vara tjej, 179cm, men du är väldigt lätt och verkar ändå vara väl införstådd med ditt användningsområde vilket är jättebra. Det måste väl finnas några vanliga pistskidor, "slalomskidor", som är 15-20cm kortare för betydligt billigare peng? Om dessa Dynastar inte slumpas bort för 500:- och du är sugen på dem pga priset förstår jag inte vad som lockar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1058399, member: 46762"] Sorry för att jag kommer vara internet-dryg nu, men inser du inte att skidorna de facto är 184cm långa offpist/friåkningsskidor? Visst, du är lång för att vara tjej, 179cm, men du är väldigt lätt och verkar ändå vara väl införstådd med ditt användningsområde vilket är jättebra. Det måste väl finnas några vanliga pistskidor, "slalomskidor", som är 15-20cm kortare för betydligt billigare peng? Om dessa Dynastar inte slumpas bort för 500:- och du är sugen på dem pga priset förstår jag inte vad som lockar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skall köpa Dynastar Legend Pro Rider, är de rätt för mig?
Tillbaka
Topp