Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tipsson" data-source="post: 407471" data-attributes="member: 80524"><p>Så det du menar att om amn nu skulle lägga ut en "vilka skidor" tråd, Så vill du att man ska skriva mer än längd och vikt, Det är ju det som är det viktigaste. man vill ju inte veta hur stor näsa har jag elr jag brukar borsta tänderna 3 ggr om dagen!</p><p>Tycker att denna tråd inte är till nån spec nytta, För jag menar, om man nu ska lägga ut 5000-6000:- på ett par skidor, så vill man ju veta vad man ska ha för längd o.s.v.</p><p></p><p>(tycker att en så kallad "vilka skidor" tråd är viktigare än den har tråden, detta är en så kallad "klaga på allt" tråd)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tipsson, post: 407471, member: 80524"] Så det du menar att om amn nu skulle lägga ut en "vilka skidor" tråd, Så vill du att man ska skriva mer än längd och vikt, Det är ju det som är det viktigaste. man vill ju inte veta hur stor näsa har jag elr jag brukar borsta tänderna 3 ggr om dagen! Tycker att denna tråd inte är till nån spec nytta, För jag menar, om man nu ska lägga ut 5000-6000:- på ett par skidor, så vill man ju veta vad man ska ha för längd o.s.v. (tycker att en så kallad "vilka skidor" tråd är viktigare än den har tråden, detta är en så kallad "klaga på allt" tråd) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Tillbaka
Topp