Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 407500" data-attributes="member: 41385"><p>Hasse. Nu har inte jag så bra koll på tornado-serien, men jag skulle nog givit honom ett par monster på 182cm!</p><p></p><p>Jag är faktiskt i situationen där jag nästan hart gjort så att jag fokuserat mer på hur lång jag själv är än hur mycket jag väger, som balanselius säger. om än jag kan hantera dom så har jag aldrig 100% kontroll över skidan som det känns nu(för mycket skida att bråka med)</p><p></p><p> Du som skidförsäljare. vad skulle du tro att jag skulle behöva för skidor?</p><p>Letar en puderskida.väger in på runt 60kg. finner mina salomon gun lab(188cm 101mm midja) för påfrestande så länge de inte är stora öppna. Gillar breda saker och gillar att glida omkring bekymmerslöst i puder och även droppa lite smått. skulle väl lägga mig som avancerad åkare. att tillägga är väl att jag gott och väl skulle kunna tänka mig att lägga på några fler millimeter bredd. </p><p></p><p>ev. obegripligheter i texten beror på en oerhört svårkopplad skalle med 3h sömn. 4h bilkörning och 5h härlig skidåkning i kåbdalis. this is it. Im out. roger in!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 407500, member: 41385"] Hasse. Nu har inte jag så bra koll på tornado-serien, men jag skulle nog givit honom ett par monster på 182cm! Jag är faktiskt i situationen där jag nästan hart gjort så att jag fokuserat mer på hur lång jag själv är än hur mycket jag väger, som balanselius säger. om än jag kan hantera dom så har jag aldrig 100% kontroll över skidan som det känns nu(för mycket skida att bråka med) Du som skidförsäljare. vad skulle du tro att jag skulle behöva för skidor? Letar en puderskida.väger in på runt 60kg. finner mina salomon gun lab(188cm 101mm midja) för påfrestande så länge de inte är stora öppna. Gillar breda saker och gillar att glida omkring bekymmerslöst i puder och även droppa lite smått. skulle väl lägga mig som avancerad åkare. att tillägga är väl att jag gott och väl skulle kunna tänka mig att lägga på några fler millimeter bredd. ev. obegripligheter i texten beror på en oerhört svårkopplad skalle med 3h sömn. 4h bilkörning och 5h härlig skidåkning i kåbdalis. this is it. Im out. roger in! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Tillbaka
Topp