Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 407512"><p>178? Oki skidan är relativt mjuk men herren i fråga är 167 cm. Så han skall max ha 172 cm. LÄNGDEN har betydelse ibland. Skulle aldrig försöka att sälja på denna kund en skida över 172 cm. Oki han är överviktig men han skall ha en skida som är hanterbar oxå. Och 178 cm för han är inte hanterbar. </p><p></p><p>Alltså så är detta ett bevis på att du skall uppge längd oxå helst. </p><p></p><p></p><p>Du får en ny chans</p><p></p><p>Rekommendera en skida till denna personen då. </p><p></p><p>Väger 79 kg. Åker bara pist. Gillar tight svängar (14-15) men gillar att stå på ibland. Åker skidor ungefär 35 dagar om året. Åker bara röda och svarta backar. Är kille på 35 år. </p><p></p><p>Och vad skulle du rekommendera för skida till mig exempel? </p><p></p><p>Jag väger 78 kg. Åker överallt, pist, off-pist. Parken ibland så gärna en twin-tip. Föret är alltså varierande. Åker kring 100 dagar per säsong. Gillar att åka fort, Helst en svängradie kring 18 meter. midja runt 90-100 mm. 100-150 dagar om året.</p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 407512"] 178? Oki skidan är relativt mjuk men herren i fråga är 167 cm. Så han skall max ha 172 cm. LÄNGDEN har betydelse ibland. Skulle aldrig försöka att sälja på denna kund en skida över 172 cm. Oki han är överviktig men han skall ha en skida som är hanterbar oxå. Och 178 cm för han är inte hanterbar. Alltså så är detta ett bevis på att du skall uppge längd oxå helst. Du får en ny chans Rekommendera en skida till denna personen då. Väger 79 kg. Åker bara pist. Gillar tight svängar (14-15) men gillar att stå på ibland. Åker skidor ungefär 35 dagar om året. Åker bara röda och svarta backar. Är kille på 35 år. Och vad skulle du rekommendera för skida till mig exempel? Jag väger 78 kg. Åker överallt, pist, off-pist. Parken ibland så gärna en twin-tip. Föret är alltså varierande. Åker kring 100 dagar per säsong. Gillar att åka fort, Helst en svängradie kring 18 meter. midja runt 90-100 mm. 100-150 dagar om året. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Tillbaka
Topp