Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 407555"><p>Japp jag bryr mig enbart om friåkningsskidor! </p><p></p><p>Jag kan ha kalasfel som rekommenderade 178 till din mr X men du svarade inte på varför kontroll hänger ihop med hans kroppslängd, har sett många fransmän genom åren som inte varit särskilt långa men som åkt så de flesta av oss blir avundsjuka, och inte har de åkt på några knattelängder för de inte kunde kontrollera dem annars. Hur lång är Anja och vilka längder åker hon på i Super-G? Ok din mr X var en medelåkare visst, men han åkte offpist om tillfället gavs och enligt min erfarenhet så ett par 172 lr dyna 8000 inte mkt att ha i alpoffpist för en medlåkare på 80 kg . Som du skrev själv om man är en grym schweizare så kan man det men det var vår 27 åring ju inte?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 407555"] Japp jag bryr mig enbart om friåkningsskidor! Jag kan ha kalasfel som rekommenderade 178 till din mr X men du svarade inte på varför kontroll hänger ihop med hans kroppslängd, har sett många fransmän genom åren som inte varit särskilt långa men som åkt så de flesta av oss blir avundsjuka, och inte har de åkt på några knattelängder för de inte kunde kontrollera dem annars. Hur lång är Anja och vilka längder åker hon på i Super-G? Ok din mr X var en medelåkare visst, men han åkte offpist om tillfället gavs och enligt min erfarenhet så ett par 172 lr dyna 8000 inte mkt att ha i alpoffpist för en medlåkare på 80 kg . Som du skrev själv om man är en grym schweizare så kan man det men det var vår 27 åring ju inte? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Tillbaka
Topp