Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 407595"><p>frankel: en duktig säljare påverkas inte av priset... Han lyssnar på kundens önskemål och plockar fram olika alternativ.</p><p></p><p>balanselius: Vad är det som är så irrelevans med ditt påstånde då? För det första så skriver du ju själv att du bara bryr dig om friåknings skidor. Och då kommer vi in på detta med bredden oxå som har STOR betydelse vid valet av skida då oxå. Jag menar generellt av alla skidor så har längden betydelse. </p><p>Sen så kommer du inte med några övertygand bevis på att det bara är vikten som avgör. För i så fall vem fan väger så mycket så han kan köra på B-Squad Pro 191? Och hur mycket skall du väga för att köra på Fischers Duke 207? Salomons 198 cm skida? PÅ friknings skidor är det så mycket mer som spelar in. Terräng tex. Som i Funäsdalen där skall du ha en skida som funkar bra i skogen. Och i riksgränsen kan du ha en längre för där finns det ingen skog alls..</p><p></p><p></p><p>Så skall jag flytta denna tråden till freeride skidor då det bara berör dessa skidor?</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 407595"] frankel: en duktig säljare påverkas inte av priset... Han lyssnar på kundens önskemål och plockar fram olika alternativ. balanselius: Vad är det som är så irrelevans med ditt påstånde då? För det första så skriver du ju själv att du bara bryr dig om friåknings skidor. Och då kommer vi in på detta med bredden oxå som har STOR betydelse vid valet av skida då oxå. Jag menar generellt av alla skidor så har längden betydelse. Sen så kommer du inte med några övertygand bevis på att det bara är vikten som avgör. För i så fall vem fan väger så mycket så han kan köra på B-Squad Pro 191? Och hur mycket skall du väga för att köra på Fischers Duke 207? Salomons 198 cm skida? PÅ friknings skidor är det så mycket mer som spelar in. Terräng tex. Som i Funäsdalen där skall du ha en skida som funkar bra i skogen. Och i riksgränsen kan du ha en längre för där finns det ingen skog alls.. Så skall jag flytta denna tråden till freeride skidor då det bara berör dessa skidor? //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skäms ni inte?
Tillbaka
Topp