Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skämtar Streetwear!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superunknown" data-source="post: 350846" data-attributes="member: 61590"><p>alla svenska affärer som cali, streetwear, gulan, zoovillgae mm är rätt så dyra...</p><p></p><p>och konstigt att du hittar billigare i usa då? jag kan hitta kameror för 15k i usa som kostar 35k här...det är snarare affärerna i usa som skämtar isf</p><p></p><p></p><p>edit: såg priset i efterhand...så de har nog blivit något fel...hoppas jag:P 4k på rea var äckligt överdrivet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superunknown, post: 350846, member: 61590"] alla svenska affärer som cali, streetwear, gulan, zoovillgae mm är rätt så dyra... och konstigt att du hittar billigare i usa då? jag kan hitta kameror för 15k i usa som kostar 35k här...det är snarare affärerna i usa som skämtar isf edit: såg priset i efterhand...så de har nog blivit något fel...hoppas jag:P 4k på rea var äckligt överdrivet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skämtar Streetwear!?
Tillbaka
Topp