Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Skapa vinklar tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carver" data-source="post: 1035820" data-attributes="member: 133134"><p>Hej Anders!</p><p>Behöver hjälp med att konkretisera mer.</p><p></p><p><em>Växla tidigare</em>, Hur gör jag det bäst? Genom att kanta av tidigt och snabbare eller? Lågavlasta går snabbt men blir dj-t jobbigt i 60-70 sekunder. Eller ska jag komma tidigare med uppresning?</p><p></p><p><em>våga kliva på yttern och skicka ner MC mot fallinjen säger du</em>. MC står för?</p><p></p><p><em>Sen skulle jag vilja att du testar att få lite mer vinkel i fotleden,</em> Menar du vinkel framåt i ingång och söka hältryck ut?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carver, post: 1035820, member: 133134"] Hej Anders! Behöver hjälp med att konkretisera mer. [i]Växla tidigare[/i], Hur gör jag det bäst? Genom att kanta av tidigt och snabbare eller? Lågavlasta går snabbt men blir dj-t jobbigt i 60-70 sekunder. Eller ska jag komma tidigare med uppresning? [i]våga kliva på yttern och skicka ner MC mot fallinjen säger du[/i]. MC står för? [i]Sen skulle jag vilja att du testar att få lite mer vinkel i fotleden,[/i] Menar du vinkel framåt i ingång och söka hältryck ut? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Skapa vinklar tips
Tillbaka
Topp