Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skärpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 14947" data-attributes="member: 13863"><p>Tendensen är dock att frågorna bemöts med den respekt de förtjänar. </p><p>Men ibland spårar det ut rejält och seriösa frågor bemöts med trams. </p><p>Jag har funderat en del på detta (ja faktiskt), och om det är så att </p><p>många inte "vågar" ställa frågor pga. av risken att mötas av </p><p>spydigheter är det riktigt trist. </p><p></p><p>Så ett allmänt upprop från min sida är att alla försöker bemöta alla </p><p>frågor med den respekt de förtjänar. Det som av mig bedöms som en </p><p>otroligt dum fråga kan ju faktiskt vara helt seriös... Ett bra sätt att få </p><p>lite koll är att titta på frågeställarens profil. Är man 15 år och bor i </p><p>Hässleholm är det ju inte konstigt om man har sämre koll än </p><p>Norrlänningen som är 46 år och åkt skidor i 35 av dessa!</p><p></p><p>Däremot tycker jag faktiskt att Sponsringsfrågan fick de svar den </p><p>förtjänade. Faktiskt förvånansvärt seriösa idéer. För att få ett seriöst </p><p>svar på denna typ av fråga måste du skriva lite mer om dig själv och </p><p>om de omständigheter som gör att du söker sponsring. Hade du </p><p>upplyst oss om detta hade du antagligen fått , ur din synvinkel, mer </p><p>seriösa svar.</p><p></p><p>Avslutningsvis vill jag dok tacka HitMe, JCM, GNU, ACE, RR, ARC, MES, </p><p>HAWK, Leder, Skit-Morten m.fl. och naturligtsvis Lavinbettan och Helen </p><p>som lyser upp min just nu gråa vardag.</p><p></p><p>That´s all kids! / M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 14947, member: 13863"] Tendensen är dock att frågorna bemöts med den respekt de förtjänar. Men ibland spårar det ut rejält och seriösa frågor bemöts med trams. Jag har funderat en del på detta (ja faktiskt), och om det är så att många inte "vågar" ställa frågor pga. av risken att mötas av spydigheter är det riktigt trist. Så ett allmänt upprop från min sida är att alla försöker bemöta alla frågor med den respekt de förtjänar. Det som av mig bedöms som en otroligt dum fråga kan ju faktiskt vara helt seriös... Ett bra sätt att få lite koll är att titta på frågeställarens profil. Är man 15 år och bor i Hässleholm är det ju inte konstigt om man har sämre koll än Norrlänningen som är 46 år och åkt skidor i 35 av dessa! Däremot tycker jag faktiskt att Sponsringsfrågan fick de svar den förtjänade. Faktiskt förvånansvärt seriösa idéer. För att få ett seriöst svar på denna typ av fråga måste du skriva lite mer om dig själv och om de omständigheter som gör att du söker sponsring. Hade du upplyst oss om detta hade du antagligen fått , ur din synvinkel, mer seriösa svar. Avslutningsvis vill jag dok tacka HitMe, JCM, GNU, ACE, RR, ARC, MES, HAWK, Leder, Skit-Morten m.fl. och naturligtsvis Lavinbettan och Helen som lyser upp min just nu gråa vardag. That´s all kids! / M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skärpning
Tillbaka
Topp