Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skärpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HAWK" data-source="post: 14971" data-attributes="member: 15405"><p>Utan att nämna namn eller för den delen med baktanke utpeka någon vill jag iaf framföra vissa tankar jag får när jag läser allt jidder i den här debatten. </p><p></p><p>1. Fråga andra om hur man får sopns?</p><p></p><p>Helt ok fråga iofs och det gick ju tydligen bra. Även jag har för länge sedan sökt svar på samma fråga men ställde den då (för mig självklart) direkt till dem jag ville ha hjälp ifrån. Mao ett tips; vänd er direkt till den ni vill ha något ifrån och berätta då vad ni kan ge tillbaka.</p><p></p><p>2. Satus bland polarna genom spons?</p><p></p><p>Byt polare! Om en kompis ser detta som någon som helst mätstock på ja vad vet jag så verkar vänskapen minst sagt ytlig.</p><p></p><p>3. Vill vara flashig i liftkön?</p><p></p><p>Visst är det helt valfritt att utsmycka sig för sin omgivning istället för sig själv. Dock har man nog även som sponsrad svårt att hänga med alla småkidz som med pappas feta pluska ändå skaffar allt det senaste, så det lär bli en svårslagen match. </p><p>Kontentan för båda typerna är ändå att dessa har svårt att bära upp klädsel och utstyrsel så de enda som lägger märke till dem (och gnuggar händerna) är sportbutiksägaren som är ute och lunchåker.</p><p></p><p>För övrigt är det härligt med lite livliga debatter på forumet. MERA!</p><p></p><p>/ Hawk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HAWK, post: 14971, member: 15405"] Utan att nämna namn eller för den delen med baktanke utpeka någon vill jag iaf framföra vissa tankar jag får när jag läser allt jidder i den här debatten. 1. Fråga andra om hur man får sopns? Helt ok fråga iofs och det gick ju tydligen bra. Även jag har för länge sedan sökt svar på samma fråga men ställde den då (för mig självklart) direkt till dem jag ville ha hjälp ifrån. Mao ett tips; vänd er direkt till den ni vill ha något ifrån och berätta då vad ni kan ge tillbaka. 2. Satus bland polarna genom spons? Byt polare! Om en kompis ser detta som någon som helst mätstock på ja vad vet jag så verkar vänskapen minst sagt ytlig. 3. Vill vara flashig i liftkön? Visst är det helt valfritt att utsmycka sig för sin omgivning istället för sig själv. Dock har man nog även som sponsrad svårt att hänga med alla småkidz som med pappas feta pluska ändå skaffar allt det senaste, så det lär bli en svårslagen match. Kontentan för båda typerna är ändå att dessa har svårt att bära upp klädsel och utstyrsel så de enda som lägger märke till dem (och gnuggar händerna) är sportbutiksägaren som är ute och lunchåker. För övrigt är det härligt med lite livliga debatter på forumet. MERA! / Hawk [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skärpning
Tillbaka
Topp