Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skate banana 2010 i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sCaz" data-source="post: 796928" data-attributes="member: 92637"><p>Rätt bökigt att få tag på en 2010'a. Jag hade köpesannons ute i 2 månader samt gick igenom blocket varje dag. Till slut fick jag tag på en från en kille här på forumet. Köp en 2011'a, pengar är till för att spenderas på nöje!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Peter</p><p></p><p>PS: Jag kom precis på att Moyo i Sundsvall hade en 152(?) sent i våras som dom skulle stoppa undan inför denna säsong. Slå dom en pling eller maila om det är rätt längd! www.moyo.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sCaz, post: 796928, member: 92637"] Rätt bökigt att få tag på en 2010'a. Jag hade köpesannons ute i 2 månader samt gick igenom blocket varje dag. Till slut fick jag tag på en från en kille här på forumet. Köp en 2011'a, pengar är till för att spenderas på nöje! Mvh Peter PS: Jag kom precis på att Moyo i Sundsvall hade en 152(?) sent i våras som dom skulle stoppa undan inför denna säsong. Slå dom en pling eller maila om det är rätt längd! www.moyo.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skate banana 2010 i Sverige
Tillbaka
Topp