Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
skate banana eller horroscope? hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 816706" data-attributes="member: 28391"><p>Den största skillnaden är nog faktiskt inte typen av rocker utan det faktum att Skate Bananan har Magne-Traction. Magne-Traction gör att du får bra mycket bättre kantgrepp och är enligt mig den viktigaste faktorn för att en rockerbräda ska funka även som friåkningsbräda.</p><p></p><p>Jag har åkt på många Lib-Tech med deras typ av rocker och på andra brädor med samma typ av rocker som Horrorscope och tycker inte att det är någon avgörande skillnad i hur brädorna beter sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 816706, member: 28391"] Den största skillnaden är nog faktiskt inte typen av rocker utan det faktum att Skate Bananan har Magne-Traction. Magne-Traction gör att du får bra mycket bättre kantgrepp och är enligt mig den viktigaste faktorn för att en rockerbräda ska funka även som friåkningsbräda. Jag har åkt på många Lib-Tech med deras typ av rocker och på andra brädor med samma typ av rocker som Horrorscope och tycker inte att det är någon avgörande skillnad i hur brädorna beter sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
skate banana eller horroscope? hjälp!
Tillbaka
Topp