Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skate Banana vs. Attack Banana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hallvar" data-source="post: 953996" data-attributes="member: 14092"><p>Vilken flyter bäst i puder av skate banana, banana magic eller attack banana, nån som testat och vet skillnaden? Jag har en skate banana nu och den är ju riktigt, riktigt bra men jag skulle behöva nåt som är snäppet styvare och håller skäret lite bättre men ändå funkar i puder...</p><p></p><p>Har även en TRS med vanlig camber och den är ju helt värdelös i puder, körde den ett par gånger när jag var i kanada...helt hopplös. Hur mycket camber är det egentligen på attack bananan utanför rockern mellan fötterna, är det liknande en vanlig camberbräda? Vill ha nåt som går att köra småhopp, boxar, butters och flatland i liftsystemet men ändå går att ta med på en repa i knädjupt puder...en quiverkiller helt enkelt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hallvar, post: 953996, member: 14092"] Vilken flyter bäst i puder av skate banana, banana magic eller attack banana, nån som testat och vet skillnaden? Jag har en skate banana nu och den är ju riktigt, riktigt bra men jag skulle behöva nåt som är snäppet styvare och håller skäret lite bättre men ändå funkar i puder... Har även en TRS med vanlig camber och den är ju helt värdelös i puder, körde den ett par gånger när jag var i kanada...helt hopplös. Hur mycket camber är det egentligen på attack bananan utanför rockern mellan fötterna, är det liknande en vanlig camberbräda? Vill ha nåt som går att köra småhopp, boxar, butters och flatland i liftsystemet men ändå går att ta med på en repa i knädjupt puder...en quiverkiller helt enkelt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skate Banana vs. Attack Banana
Tillbaka
Topp