Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
skate banana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 425976" data-attributes="member: 28391"><p>Jag tycker att en 52 blir för kort för dig. En 156 kommer att passa dig mycket bättre.</p><p></p><p>Jag har precis spenderat min första vecka på en Lib-Tech med BTX (Banana-Tech och Magne-Traction), en nästa års Skunk Ape 167. Första känslan var lite att man åkte på en tvålkopp, den liksom halkade hit och dit när man åkte. Ingen negativ känsla men rejäl skillnad från en bräda med vanligt spann. Det andra jag upptäckte var att den var väldigt lättsvängd. Det kändes som att brädan verkligen lydde minsta lilla rörelse.</p><p></p><p>I puder flyter en BTX bräda mycket bättre än en traditionell bräda. Jag körde brädan väldigt lite bakmonterad och jag upplevde att den flöt mycket bättre än brorsans Lib-Tech Litigator 172 med typ 3-4 cm bakmontering.</p><p></p><p>Jag återkommer med fler reflektioner lite senare, nu ska jag lägga mina barn!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 425976, member: 28391"] Jag tycker att en 52 blir för kort för dig. En 156 kommer att passa dig mycket bättre. Jag har precis spenderat min första vecka på en Lib-Tech med BTX (Banana-Tech och Magne-Traction), en nästa års Skunk Ape 167. Första känslan var lite att man åkte på en tvålkopp, den liksom halkade hit och dit när man åkte. Ingen negativ känsla men rejäl skillnad från en bräda med vanligt spann. Det andra jag upptäckte var att den var väldigt lättsvängd. Det kändes som att brädan verkligen lydde minsta lilla rörelse. I puder flyter en BTX bräda mycket bättre än en traditionell bräda. Jag körde brädan väldigt lite bakmonterad och jag upplevde att den flöt mycket bättre än brorsans Lib-Tech Litigator 172 med typ 3-4 cm bakmontering. Jag återkommer med fler reflektioner lite senare, nu ska jag lägga mina barn! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
skate banana
Tillbaka
Topp