Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard - Bräda 8,5" och 15" i hjulbas?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NilsQ" data-source="post: 1091120" data-attributes="member: 163103"><p>Hej</p><p>Jag letar efter brädor med bredd 8,5" och 15" i hjulbas, men har svårt att hitta. Den enda i Sverige jag hittat är Doctrine 8.5 JOUNI LAURONEN POOL BOMBER. Men det är den enda. Ok, några till utrikes men i de flesta butiker är de slut och med frakten hem ser priset ut att bli trist. Dessutom är jag väl lite känslig för döskallar och annat tjafs. Vill att brädan skall vara snygg också (jo, jag vet. Lite löjligt, men så är det).</p><p> En som jag kan tänka mig är Bob Burnquist Phoenix Shield Skateboard Deck - 8.5" x 32.88" från Flip.</p><p>Men var kan man köpa den. Är det verkligen bara jag som är intresserad av dessa mått?</p><p>Tips tages emot tacksamt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NilsQ, post: 1091120, member: 163103"] Hej Jag letar efter brädor med bredd 8,5" och 15" i hjulbas, men har svårt att hitta. Den enda i Sverige jag hittat är Doctrine 8.5 JOUNI LAURONEN POOL BOMBER. Men det är den enda. Ok, några till utrikes men i de flesta butiker är de slut och med frakten hem ser priset ut att bli trist. Dessutom är jag väl lite känslig för döskallar och annat tjafs. Vill att brädan skall vara snygg också (jo, jag vet. Lite löjligt, men så är det). En som jag kan tänka mig är Bob Burnquist Phoenix Shield Skateboard Deck - 8.5" x 32.88" från Flip. Men var kan man köpa den. Är det verkligen bara jag som är intresserad av dessa mått? Tips tages emot tacksamt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard - Bräda 8,5" och 15" i hjulbas?
Tillbaka
Topp