Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krussidul" data-source="post: 1074912" data-attributes="member: 156606"><p>Tjena!</p><p></p><p>Samma sits här förutom att jag kommit lite längre i sökandet, är med 25 år och precis börjat åka. Jag kollade runt lite på beskrivningarna på olika sidor men sen fastnade jag för en element tee pee (eller något sånt). Jag köpte storlekt 7.75 eftersom den har nog de funktionerna jag går efter att försöka nå med mitt åkande men det verkar vara mycket av en smaksak. </p><p>Jag hade väl inte märkt något skillnad alls på en bräda för 800 eller 2500 då jag är såpass mycket nybörjare. Hollywood har ju börjat med sin egna serie för runt 300 för själva brädan, om du bor i sthlm eller gbg kan du ju passa på att gå in till dom och få hjälp att bygga en nybörjar-setup, det är väl det jag skulle tipsa om. </p><p></p><p>TLDR: tror inte du märker så stor skillnad direkt som nybörjare, hitta rätt bredd, om möjligt prata med ngn affär och få hjälp att bygga eller köpa färdig setup tillsammans med dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krussidul, post: 1074912, member: 156606"] Tjena! Samma sits här förutom att jag kommit lite längre i sökandet, är med 25 år och precis börjat åka. Jag kollade runt lite på beskrivningarna på olika sidor men sen fastnade jag för en element tee pee (eller något sånt). Jag köpte storlekt 7.75 eftersom den har nog de funktionerna jag går efter att försöka nå med mitt åkande men det verkar vara mycket av en smaksak. Jag hade väl inte märkt något skillnad alls på en bräda för 800 eller 2500 då jag är såpass mycket nybörjare. Hollywood har ju börjat med sin egna serie för runt 300 för själva brädan, om du bor i sthlm eller gbg kan du ju passa på att gå in till dom och få hjälp att bygga en nybörjar-setup, det är väl det jag skulle tipsa om. TLDR: tror inte du märker så stor skillnad direkt som nybörjare, hitta rätt bredd, om möjligt prata med ngn affär och få hjälp att bygga eller köpa färdig setup tillsammans med dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Tillbaka
Topp