Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vader" data-source="post: 1074935" data-attributes="member: 158652"><p>Då har jag en sista fråga bara!</p><p></p><p>Jag har hittat en komplett bräda där jag är intresserad av själva brädan. Om jag hade byggt ihop den själv med samma bräda hade sprungit iväg då truckar, hjul, kullager och griptape är i singular dyrare. </p><p></p><p>Då skulle man ju förslagsvis kunna köpa den kompletta brädan och i framtiden bara byta ut underredet på själva brädan. Det blir både billigare och på ett sätt för en nybörjare enklare. </p><p></p><p>Hoppas ni förstår vad jag menar, och tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vader, post: 1074935, member: 158652"] Då har jag en sista fråga bara! Jag har hittat en komplett bräda där jag är intresserad av själva brädan. Om jag hade byggt ihop den själv med samma bräda hade sprungit iväg då truckar, hjul, kullager och griptape är i singular dyrare. Då skulle man ju förslagsvis kunna köpa den kompletta brädan och i framtiden bara byta ut underredet på själva brädan. Det blir både billigare och på ett sätt för en nybörjare enklare. Hoppas ni förstår vad jag menar, och tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Tillbaka
Topp