Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vader" data-source="post: 1074974" data-attributes="member: 158652"><p>Tusen tack igen för att ni tar er tid. Jag ska snart sluta tjöta. Om allt går rätt till beställer jag redan under helgen. </p><p></p><p>Jag har bestämt mig för en komplett bräda. I mina ögon om jag ska skapa en custom board och verkligen tar det billigaste på varje del (vet inte ens om det funkar ihop) så landar summan på ~1300 och det känns i min värld aldrig bra när man sorterar priset efter det billigaste först. Jag scrollar hellre ner. Det innebär att en custom board känns och blir för dyr.</p><p></p><p>Sen är det säkert så att den kanske på något sätt blir bättre än en komplett, jag har svårt att avgöra av svaren om det. Dvs vem som skulle vinna mellan den billigaste custom boarden vs den kompletta brädan. </p><p></p><p>Jag har hittat den här sidan och det känns som det är en bra sida om man läser recenssionerna. Märkeskåt som man är lockar Element mig väldigt mycket, både för att jag gillar deras cleana design samtidigt som det klingar gött i den lilla skatekunnighet jag har. Så mitt val lutar mest mot följande: <a href="https://www.skatepro.se/181-6993.htm" target="_blank">https://www.skatepro.se/181-6993.htm</a></p><p></p><p>Nu då mina nyblivna vänner, ska jag beställa hem den? Eller ska vi börja om? Ni som gillar att klicka runt får gärna komma med tips i samma prisklass från samma sida eller tex. från Hollywood, Junkis eller Streetlab. Jag är öppen för alla förslag. Enda lilla löljiga kravet som finns är väl att designen inte får ha spårat.</p><p></p><p>Ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vader, post: 1074974, member: 158652"] Tusen tack igen för att ni tar er tid. Jag ska snart sluta tjöta. Om allt går rätt till beställer jag redan under helgen. Jag har bestämt mig för en komplett bräda. I mina ögon om jag ska skapa en custom board och verkligen tar det billigaste på varje del (vet inte ens om det funkar ihop) så landar summan på ~1300 och det känns i min värld aldrig bra när man sorterar priset efter det billigaste först. Jag scrollar hellre ner. Det innebär att en custom board känns och blir för dyr. Sen är det säkert så att den kanske på något sätt blir bättre än en komplett, jag har svårt att avgöra av svaren om det. Dvs vem som skulle vinna mellan den billigaste custom boarden vs den kompletta brädan. Jag har hittat den här sidan och det känns som det är en bra sida om man läser recenssionerna. Märkeskåt som man är lockar Element mig väldigt mycket, både för att jag gillar deras cleana design samtidigt som det klingar gött i den lilla skatekunnighet jag har. Så mitt val lutar mest mot följande: [URL]https://www.skatepro.se/181-6993.htm[/URL] Nu då mina nyblivna vänner, ska jag beställa hem den? Eller ska vi börja om? Ni som gillar att klicka runt får gärna komma med tips i samma prisklass från samma sida eller tex. från Hollywood, Junkis eller Streetlab. Jag är öppen för alla förslag. Enda lilla löljiga kravet som finns är väl att designen inte får ha spårat. Ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skateboard för nybörjare
Tillbaka
Topp