Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skatespots i Stockholm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josefine-LTR" data-source="post: 119998" data-attributes="member: 52013"><p>Tja!</p><p></p><p>Tack för tipset! Jag har varit o spanat på rampen och det var massa småkillar som var hälften så gamla och fyrbubbelt så bra som mig. hehe... </p><p></p><p>Hittade min lugna gata men blev bortkörd. Jag antar att dom tyckte om sin gata och ville behålla den lugn. Nu vet jag hur det känns att vara hatad skateare!</p><p>Den gamla tanten kom gående med sig hund och viftade med käppen. Haha.</p><p></p><p>Antar att det bara är att söka vidare. Sthlm är lite besvärligt eftersom det är plattor överallt i stället för vanliga asfaltstrottoarer. Helt onödigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josefine-LTR, post: 119998, member: 52013"] Tja! Tack för tipset! Jag har varit o spanat på rampen och det var massa småkillar som var hälften så gamla och fyrbubbelt så bra som mig. hehe... Hittade min lugna gata men blev bortkörd. Jag antar att dom tyckte om sin gata och ville behålla den lugn. Nu vet jag hur det känns att vara hatad skateare! Den gamla tanten kom gående med sig hund och viftade med käppen. Haha. Antar att det bara är att söka vidare. Sthlm är lite besvärligt eftersom det är plattor överallt i stället för vanliga asfaltstrottoarer. Helt onödigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Skatespots i Stockholm?
Tillbaka
Topp