Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skatt och tull?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 109064" data-attributes="member: 49567"><p>Det beror väl lite på om det öppnas i tullen eller inte?</p><p>Öppnas det och det inte är skickat från nån polare i amerika så lägger dom på skatt och sånt, öppnas det inte så klarar du dig.</p><p>Skickar nån det som gåva till dig så kostar det inte ett öre mer än dom $ du la på det. Märkliga regler det där. Skicka ett mail till konsumentombudsmannen.se och fråga. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 109064, member: 49567"] Det beror väl lite på om det öppnas i tullen eller inte? Öppnas det och det inte är skickat från nån polare i amerika så lägger dom på skatt och sånt, öppnas det inte så klarar du dig. Skickar nån det som gåva till dig så kostar det inte ett öre mer än dom $ du la på det. Märkliga regler det där. Skicka ett mail till konsumentombudsmannen.se och fråga. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skatt och tull?
Tillbaka
Topp