Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skatter,försäkringar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nicke1484" data-source="post: 226536" data-attributes="member: 63395"><p>vet inte om du har fått all nödvändig info. </p><p>hade en reseförsäkring efter hemförsäkringens 45 dgr. vilket funkade bra för mig</p><p>jobbar du har du ju också nån form av jobb försäkring</p><p></p><p>Kan helt klart vara värt att fixa helicopterförsäkring googla "air glacieres" för mer info.</p><p></p><p>Angående skatt beror det lite på.. du skattar ju i schweich men det är ju inte alls lika mkt som i sverige så jag har för mig att du kan åka på en skattesmäll när du kommer hem, dvs få betala restskatt på din sammanlagda inkomst i schweiz om du nu uppger till skatteverket vad du har tjänat i schweich</p><p></p><p>har för mig att det e så iaf.har ju inte jobbat själv men däremot väldigt nära vänner till mig...=)</p><p></p><p></p><p>BTW vart i schweiz ska du</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nicke1484, post: 226536, member: 63395"] vet inte om du har fått all nödvändig info. hade en reseförsäkring efter hemförsäkringens 45 dgr. vilket funkade bra för mig jobbar du har du ju också nån form av jobb försäkring Kan helt klart vara värt att fixa helicopterförsäkring googla "air glacieres" för mer info. Angående skatt beror det lite på.. du skattar ju i schweich men det är ju inte alls lika mkt som i sverige så jag har för mig att du kan åka på en skattesmäll när du kommer hem, dvs få betala restskatt på din sammanlagda inkomst i schweiz om du nu uppger till skatteverket vad du har tjänat i schweich har för mig att det e så iaf.har ju inte jobbat själv men däremot väldigt nära vänner till mig...=) BTW vart i schweiz ska du [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skatter,försäkringar?
Tillbaka
Topp