Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skatter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rajtan" data-source="post: 215381" data-attributes="member: 39233"><p>Tja!</p><p>Vi är fem glada grabbar som gör vår första säsong nu till vintern. målet för resan är stereotypiskt nog st Anton.</p><p>vi har skaffat en flott lägenhet ganska centralt men du har vi precis upptäkt något som heter kur-taxe!</p><p>nu är det möjligt att detta är en dum fråga, men jag har inte hittat särskilt mycket info om detta fenomen varken på google eller här på fr.</p><p>Vad är detta och hur funkar det?, när betalar man och vad händer om man inte gör det?</p><p>Det visade ju sig trots allt att det är en femhundring i månaden, pengar som kunde varit kul att ha till godis och hockeybilder och sånt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rajtan, post: 215381, member: 39233"] Tja! Vi är fem glada grabbar som gör vår första säsong nu till vintern. målet för resan är stereotypiskt nog st Anton. vi har skaffat en flott lägenhet ganska centralt men du har vi precis upptäkt något som heter kur-taxe! nu är det möjligt att detta är en dum fråga, men jag har inte hittat särskilt mycket info om detta fenomen varken på google eller här på fr. Vad är detta och hur funkar det?, när betalar man och vad händer om man inte gör det? Det visade ju sig trots allt att det är en femhundring i månaden, pengar som kunde varit kul att ha till godis och hockeybilder och sånt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skatter?
Tillbaka
Topp