Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-Pow" data-source="post: 929904" data-attributes="member: 94483"><p>Håller med er till 100%. oavsett om man känner av det när man åker så är det någonting man stör sig på, och som man inte har förväntat sig när man köper varan. </p><p></p><p>@Hasse, är det verkligen så att om en vanlig turiståkare med en vecka i funäs om året kommer in med sina nya moment skidor och vill reklamera dem för exempelvis en sådan sak som TS har tagit upp. skulle han då får det? eller skulle du klappa han på huvudet och säga \\\" nä du, du märker nog ändå ingen skillnad när du åker, kom tillbaka när du märker det\\\"? för om det är så så är jag inte förvånad att folk blickar söderut när det är dags för nya skidinköp. </p><p></p><p>om det finns ett uppenbart fel på skidorna så är det väl klart att man skall kunna reklamera dem oavsett om man märker av det på åkningen eller inte! om man är positiv och tillmötesgående mot sina kunder så bildas det mycket positive word of mouth! och detta är mycket effektivare och billigare än vilken annons i skidtidningar eller liknande som helst. jag tycker att det är många butiker i Sverige som har glömt detta, och sedan står dom och grinar och gnäller på att alla köper ju bara skidor från Tyskland och ingen tycker om mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-Pow, post: 929904, member: 94483"] Håller med er till 100%. oavsett om man känner av det när man åker så är det någonting man stör sig på, och som man inte har förväntat sig när man köper varan. @Hasse, är det verkligen så att om en vanlig turiståkare med en vecka i funäs om året kommer in med sina nya moment skidor och vill reklamera dem för exempelvis en sådan sak som TS har tagit upp. skulle han då får det? eller skulle du klappa han på huvudet och säga \\\" nä du, du märker nog ändå ingen skillnad när du åker, kom tillbaka när du märker det\\\"? för om det är så så är jag inte förvånad att folk blickar söderut när det är dags för nya skidinköp. om det finns ett uppenbart fel på skidorna så är det väl klart att man skall kunna reklamera dem oavsett om man märker av det på åkningen eller inte! om man är positiv och tillmötesgående mot sina kunder så bildas det mycket positive word of mouth! och detta är mycket effektivare och billigare än vilken annons i skidtidningar eller liknande som helst. jag tycker att det är många butiker i Sverige som har glömt detta, och sedan står dom och grinar och gnäller på att alla köper ju bara skidor från Tyskland och ingen tycker om mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Tillbaka
Topp