Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ARE1977" data-source="post: 929909" data-attributes="member: 56498"><p>Helt klart tråkigt när det händer, jag hade ett skidpar m en liknande skada. Där jag klarade en flex blindtest hemma tio av tio att plocka ut den skadade skidan. Som tur var klarade jag inte att känna ngt då jag åkte skidan. Så givetvis bestämde jag mig för att köra på mina "skadade" skidor. Enl Fredrik Nyberg modellen; åk å känn... Men polaren som skulle upp mot Gränko på jobb som åkte förbi min stad för att plocka upp ett par skiies på lokal butik, vände då han såg hur de såg ut... Så precis som skidor är vi alla olika. Värre är det dock för polaren Pär som tre dagar innan avfärd till det förlovade skidlandet började drömma mardrömmar om att hans FKS började tjuvlösa pga produktionsfel.. voi voi!!</p><p></p><p># för protokollet skall dock noteras att ingen av ovan omnämnda skidor är 4front Renegade eller EHP, så även skall uppmärksammas att FKS enl uppgift aldrig tjuvlöser..#</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ARE1977, post: 929909, member: 56498"] Helt klart tråkigt när det händer, jag hade ett skidpar m en liknande skada. Där jag klarade en flex blindtest hemma tio av tio att plocka ut den skadade skidan. Som tur var klarade jag inte att känna ngt då jag åkte skidan. Så givetvis bestämde jag mig för att köra på mina "skadade" skidor. Enl Fredrik Nyberg modellen; åk å känn... Men polaren som skulle upp mot Gränko på jobb som åkte förbi min stad för att plocka upp ett par skiies på lokal butik, vände då han såg hur de såg ut... Så precis som skidor är vi alla olika. Värre är det dock för polaren Pär som tre dagar innan avfärd till det förlovade skidlandet började drömma mardrömmar om att hans FKS började tjuvlösa pga produktionsfel.. voi voi!! # för protokollet skall dock noteras att ingen av ovan omnämnda skidor är 4front Renegade eller EHP, så även skall uppmärksammas att FKS enl uppgift aldrig tjuvlöser..# [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Tillbaka
Topp