Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-Pow" data-source="post: 929975" data-attributes="member: 94483"><p>nu är det väl så att man som köpare går igenom en större köpbeslutsprocess när det gäller skidor, gentemot om man köper en dagstidning. och därför blir efterköpsbeteendet även mer markant. och det är just därför man lägger märke till såna enorma småsaker så som TS har gjort. </p><p></p><p>de jag vill ha sagt är till TS, det är inget fel på skidan, ut och åk å ha kul</p><p></p><p>men jag menar bara att många företag är enormt dåliga när det gäller att tänka långsiktigt, speciellt när det kommer till service management, service recovery och skapa mervärde för kunden, oavsett om det handlar varor eller tjänster. Det kanske kostar lite extra i början men man vinner så mycket mer i de långa loppet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-Pow, post: 929975, member: 94483"] nu är det väl så att man som köpare går igenom en större köpbeslutsprocess när det gäller skidor, gentemot om man köper en dagstidning. och därför blir efterköpsbeteendet även mer markant. och det är just därför man lägger märke till såna enorma småsaker så som TS har gjort. de jag vill ha sagt är till TS, det är inget fel på skidan, ut och åk å ha kul men jag menar bara att många företag är enormt dåliga när det gäller att tänka långsiktigt, speciellt när det kommer till service management, service recovery och skapa mervärde för kunden, oavsett om det handlar varor eller tjänster. Det kanske kostar lite extra i början men man vinner så mycket mer i de långa loppet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Tillbaka
Topp