Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 930077" data-attributes="member: 31089"><p>Nej det kommer inte påverka känslan och inte heller estetiken, och varför ska man isåfall reklamera? Allt snack om att alla produkter ska vara perfekta tror jag inte ett skit på, vi köper saker som inte är 100% hela tiden. Ska vi vara riktigt petiga äger ytterst få här på freeride ett par skidor med samma spann och samma hårdhet på bägge skidorna. </p><p></p><p> Sätt på bindningarna snett och vint och ut och åk på dem, när du väl är ute på de åken en Katana är byggd för kommer du förhoppningsvis le och vara glad och ha tankarna på allt annat än det skeva i vad du har på fötterna. Om du fortfarande tänker på det då tycker jag du kan ta den tiden som stöket med att reklamera kommer att ta och tänka över vad som är det viktiga med att åka skidor.</p><p></p><p> Glöm bort de små oviktiga sakerna och ägna dig åt att njuta av de viktiga sakerna. Puder, skidåkning, pist, skog, rännor, dropp, raviner, bluebird, snöstorm, topptur, lift, after ski, frukost, alport, fjällen, bastu, vänner etc...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 930077, member: 31089"] Nej det kommer inte påverka känslan och inte heller estetiken, och varför ska man isåfall reklamera? Allt snack om att alla produkter ska vara perfekta tror jag inte ett skit på, vi köper saker som inte är 100% hela tiden. Ska vi vara riktigt petiga äger ytterst få här på freeride ett par skidor med samma spann och samma hårdhet på bägge skidorna. Sätt på bindningarna snett och vint och ut och åk på dem, när du väl är ute på de åken en Katana är byggd för kommer du förhoppningsvis le och vara glad och ha tankarna på allt annat än det skeva i vad du har på fötterna. Om du fortfarande tänker på det då tycker jag du kan ta den tiden som stöket med att reklamera kommer att ta och tänka över vad som är det viktiga med att åka skidor. Glöm bort de små oviktiga sakerna och ägna dig åt att njuta av de viktiga sakerna. Puder, skidåkning, pist, skog, rännor, dropp, raviner, bluebird, snöstorm, topptur, lift, after ski, frukost, alport, fjällen, bastu, vänner etc... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skeva skidor?!
Tillbaka
Topp