Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ski amade
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sompa" data-source="post: 228591"><p>Bad Gastein....Bra som fan (men åk på baksidan INTE framsidan), jävligt bra off-pist om man kan berget! Kan åka till bad hofgatein...</p><p></p><p>Bad hofgastein...Bra har en extemt lång pist på baksidan!</p><p></p><p>Agertal.... ligger imellan bad G. och Bad H. Pröva "telegrafen" som går ner till agertal ifrån bad G.. grym backe ännu grymmare i manchster!</p><p></p><p>Dorfgastein... ligger ca 20-30 min bort ifrån bad gastein. okej stota ytor och STORT system!</p><p></p><p>Sportgasein... Bästa pisterna, coolast utsikt, lätt tillgänlig off-pist, OM vädret tillåter!</p><p>ca 15 min med buss från bad gastien!</p><p></p><p>Jag tror att ski amade är större en så! men det är i Gastein-dalen man ska va!</p><p></p><p>Chao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sompa, post: 228591"] Bad Gastein....Bra som fan (men åk på baksidan INTE framsidan), jävligt bra off-pist om man kan berget! Kan åka till bad hofgatein... Bad hofgastein...Bra har en extemt lång pist på baksidan! Agertal.... ligger imellan bad G. och Bad H. Pröva "telegrafen" som går ner till agertal ifrån bad G.. grym backe ännu grymmare i manchster! Dorfgastein... ligger ca 20-30 min bort ifrån bad gastein. okej stota ytor och STORT system! Sportgasein... Bästa pisterna, coolast utsikt, lätt tillgänlig off-pist, OM vädret tillåter! ca 15 min med buss från bad gastien! Jag tror att ski amade är större en så! men det är i Gastein-dalen man ska va! Chao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ski amade
Tillbaka
Topp