Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around the rockies 23/1-09, Någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NickH" data-source="post: 500603" data-attributes="member: 12558"><p>Trevligt trevligt. Sitter på jobb och låtsas så det går fort att svara. Ska till Norra Dalarna i morgon och värma upp inför kanada trippen och det ser onekligen riktigt bra ut för tillfället. Fick flygtider från Langley häromdagen och de sög ganska ordentligt, i alla fall om man flyger från Gbg. Kommer att bli att dricka öl på flygplatsen i ett par timmar. Dessutom är det ju via London så pjäxorna får vara med som handbagage eftersom allt har en tendens att försvinna där. </p><p></p><p>Har hört flera som har talat sig varma om Castle mountain och det skall visst gå att göra avstickare dit från Fernie, vi får se om någon är sugen på det. </p><p></p><p>[nicklas]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NickH, post: 500603, member: 12558"] Trevligt trevligt. Sitter på jobb och låtsas så det går fort att svara. Ska till Norra Dalarna i morgon och värma upp inför kanada trippen och det ser onekligen riktigt bra ut för tillfället. Fick flygtider från Langley häromdagen och de sög ganska ordentligt, i alla fall om man flyger från Gbg. Kommer att bli att dricka öl på flygplatsen i ett par timmar. Dessutom är det ju via London så pjäxorna får vara med som handbagage eftersom allt har en tendens att försvinna där. Har hört flera som har talat sig varma om Castle mountain och det skall visst gå att göra avstickare dit från Fernie, vi får se om någon är sugen på det. [nicklas] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around the rockies 23/1-09, Någon?
Tillbaka
Topp