Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around the rockies 23/1-09, Någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NickH" data-source="post: 509646" data-attributes="member: 12558"><p>Tjena Berggrund</p><p></p><p>Såg bilder på dig från Castle på langleybloggen och det såg ju ganska trevligt ut!</p><p></p><p>Här hemma i svedala tror jag att alla är sjukt sugna på att komma iväg och den stora frågan är väl om det ska komma lite snö snart. Vi får hålla tummarna att det gör det för jag och jag tror alla med mig är sugna på lite puder. </p><p></p><p>En liten fråga: Har du någon aning om ungefär vilken tid vi kan tänkas vara framme i Fernie på kvällen? Jag känner folk som ska ge sig av troligtvis ungefär samtidigt som vi dyker upp nämligen. </p><p></p><p>Säg till om det skulle vara något speciellt som önskas från Sverige, annars ses vi på fredag.</p><p></p><p>Ha det gött</p><p>[nicklas]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NickH, post: 509646, member: 12558"] Tjena Berggrund Såg bilder på dig från Castle på langleybloggen och det såg ju ganska trevligt ut! Här hemma i svedala tror jag att alla är sjukt sugna på att komma iväg och den stora frågan är väl om det ska komma lite snö snart. Vi får hålla tummarna att det gör det för jag och jag tror alla med mig är sugna på lite puder. En liten fråga: Har du någon aning om ungefär vilken tid vi kan tänkas vara framme i Fernie på kvällen? Jag känner folk som ska ge sig av troligtvis ungefär samtidigt som vi dyker upp nämligen. Säg till om det skulle vara något speciellt som önskas från Sverige, annars ses vi på fredag. Ha det gött [nicklas] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around the rockies 23/1-09, Någon?
Tillbaka
Topp