Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski around the rockies - hur bra bör man va?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 876543" data-attributes="member: 73781"><p>Hur hanterar du träd? I BC så är det mycke skogs åkning.</p><p></p><p>Hur hanterar du brant? En hel del av åkningen i BC är brant.</p><p></p><p>Om du inte känner dig komfortabel att köra i gles skog eller i brant terräng så kan du ändå åka men du kommer inte tillgodogöra dig så mycke av åkningen.</p><p></p><p>Men jag tycker nog du kan åka. Dock så skall jag varna lite för Langley konceptet. Du åker ifrån orter oavsett väder. Du åker efter ett bokat schema. Det är långt ifrån optimalt. Jag tycker det är bättre att antingen hyra bil och köra runt själv mellan Kicking, Fernie, Castle, Red och Revelstoke eller att vara på ett ställe under längre tid så man verkligen lär sig det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 876543, member: 73781"] Hur hanterar du träd? I BC så är det mycke skogs åkning. Hur hanterar du brant? En hel del av åkningen i BC är brant. Om du inte känner dig komfortabel att köra i gles skog eller i brant terräng så kan du ändå åka men du kommer inte tillgodogöra dig så mycke av åkningen. Men jag tycker nog du kan åka. Dock så skall jag varna lite för Langley konceptet. Du åker ifrån orter oavsett väder. Du åker efter ett bokat schema. Det är långt ifrån optimalt. Jag tycker det är bättre att antingen hyra bil och köra runt själv mellan Kicking, Fernie, Castle, Red och Revelstoke eller att vara på ett ställe under längre tid så man verkligen lär sig det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski around the rockies - hur bra bör man va?
Tillbaka
Topp