Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around The rockies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Highway" data-source="post: 25939" data-attributes="member: 12635"><p>Jag har åkt Ski around två gånger och kan varmt rekommendera det, förra året hade dom gjort om det så man hade 4 dagar i Fernie 2 dag i Redmountain, 1 dag i Whitewater, 1 dag i Kickinghorse och sen avslutade man det hela med 1 dag i Banff och det var en väldigt bra fördelning. Det som är jobbigt med med Ski around är alla resor plus att man måste packa väskorna hela tiden så i år har jag bestämt mig för att stanna i Fernie.</p><p></p><p>Förra året fanns det möjlighet att åka snövessla en dag i Fernie men när vi var där så hade det snöat för mycket så det behövdes liksom inte, man hade möjlighet att åka helikopter i den dagen man var i Banff och det kostade runt 4000.</p><p></p><p>På det hela taget är det en väldigt kul resa för man brukar bli ett väldigt sammansvetsat gäng </p><p></p><p>Har du några frågor är det bara att mail</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Highway, post: 25939, member: 12635"] Jag har åkt Ski around två gånger och kan varmt rekommendera det, förra året hade dom gjort om det så man hade 4 dagar i Fernie 2 dag i Redmountain, 1 dag i Whitewater, 1 dag i Kickinghorse och sen avslutade man det hela med 1 dag i Banff och det var en väldigt bra fördelning. Det som är jobbigt med med Ski around är alla resor plus att man måste packa väskorna hela tiden så i år har jag bestämt mig för att stanna i Fernie. Förra året fanns det möjlighet att åka snövessla en dag i Fernie men när vi var där så hade det snöat för mycket så det behövdes liksom inte, man hade möjlighet att åka helikopter i den dagen man var i Banff och det kostade runt 4000. På det hela taget är det en väldigt kul resa för man brukar bli ett väldigt sammansvetsat gäng Har du några frågor är det bara att mail [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski Around The rockies
Tillbaka
Topp