Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Around the Rockies
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mac-O" data-source="post: 50336" data-attributes="member: 30666"><p>Ska åka Ski Around den 26 jan. Japp, bokat och klart! Åkte Ski </p><p>Across förra året och det var en klockren resa förutom Apex som </p><p>sög. Men Apex är utraderad från årets variant. Årets upplaga av </p><p>SAR ser otroligt bra ut. Jag menar Fernie, Red Mountain, Whitewater </p><p>och Kickin Horse. Bättre blir det inte. Att man måste häcka någon </p><p>dag i Banff får man ta. Det går ju alltid att shoppa. </p><p>Själva reseformen, 9 st som skumpar runt i en van är faktiskt </p><p>roligare än det låter, bara du åker med likasinnade. Allt är fixat: </p><p>rum, liftkort, frukost m.m tar guiden hand om. På det hela taget en </p><p>rolig, prisvärd och suverän skidresa. BOKA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mac-O, post: 50336, member: 30666"] Ska åka Ski Around den 26 jan. Japp, bokat och klart! Åkte Ski Across förra året och det var en klockren resa förutom Apex som sög. Men Apex är utraderad från årets variant. Årets upplaga av SAR ser otroligt bra ut. Jag menar Fernie, Red Mountain, Whitewater och Kickin Horse. Bättre blir det inte. Att man måste häcka någon dag i Banff får man ta. Det går ju alltid att shoppa. Själva reseformen, 9 st som skumpar runt i en van är faktiskt roligare än det låter, bara du åker med likasinnade. Allt är fixat: rum, liftkort, frukost m.m tar guiden hand om. På det hela taget en rolig, prisvärd och suverän skidresa. BOKA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Around the Rockies
Tillbaka
Topp