Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Bums på TV!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stam_swe" data-source="post: 130844" data-attributes="member: 38391"><p>Nu tycker jag ock inte att i ska rösta kemiförslaget åt skogen. Dels för att det inte är sportsligt, och dels för att vi trots allt inte skapar snön själva. </p><p>Nu säger jag varken att man måste följa gängse regler för omröstningar och annat, fuskröster är ju egentligen hur kul som helst, speciellt om man får som man vill, men vi skulle ju kunna ge kemin en chans, inte för att konceptet låter så interessant,utan just för att det är kemi det handlar om.</p><p></p><p>För vilka skulle kunna uppfinna en puderkanon, eller en snökanon som ger värmebesändig snö året runt? Större sannolikhet att denna nöt skulle näckas av ett gäng kemister än av 6 festande bummare. Fatta att vakna med puder varje morgon, snö året runt och livet leker, man kan bumma hemma hela livet!!</p><p></p><p>Fast det är klart, detta skulle helt klart döda allt vad bummfilosofi och levene heter, fasen vad tråkigt egentligen..Att varje morgon vakna upp till puder och snö åretrunt, vilken höjdare det ´skulle vara efter en sådär 4 år..Bumma på kanarieholmarna bara för att komma ifrån snön, vilket öde.</p><p></p><p>Nej, jag tror det trots allt blir bäst om vi röstar 5 på bummarna och röstar ner kemisterna, vi låter dom forska på annan sändningstid, och njuter av att snön trots allt är begränsad, för vilket helsike att ha tröttnat på snö och åkning....Helt klart ett öde värre än döden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stam_swe, post: 130844, member: 38391"] Nu tycker jag ock inte att i ska rösta kemiförslaget åt skogen. Dels för att det inte är sportsligt, och dels för att vi trots allt inte skapar snön själva. Nu säger jag varken att man måste följa gängse regler för omröstningar och annat, fuskröster är ju egentligen hur kul som helst, speciellt om man får som man vill, men vi skulle ju kunna ge kemin en chans, inte för att konceptet låter så interessant,utan just för att det är kemi det handlar om. För vilka skulle kunna uppfinna en puderkanon, eller en snökanon som ger värmebesändig snö året runt? Större sannolikhet att denna nöt skulle näckas av ett gäng kemister än av 6 festande bummare. Fatta att vakna med puder varje morgon, snö året runt och livet leker, man kan bumma hemma hela livet!! Fast det är klart, detta skulle helt klart döda allt vad bummfilosofi och levene heter, fasen vad tråkigt egentligen..Att varje morgon vakna upp till puder och snö åretrunt, vilken höjdare det ´skulle vara efter en sådär 4 år..Bumma på kanarieholmarna bara för att komma ifrån snön, vilket öde. Nej, jag tror det trots allt blir bäst om vi röstar 5 på bummarna och röstar ner kemisterna, vi låter dom forska på annan sändningstid, och njuter av att snön trots allt är begränsad, för vilket helsike att ha tröttnat på snö och åkning....Helt klart ett öde värre än döden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Bums på TV!
Tillbaka
Topp