Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elefantbajs2000" data-source="post: 103969" data-attributes="member: 32428"><p>Hoj!</p><p></p><p>Vad tänker företagen när dom tillverkar bindningar till twintips? Det är meningen att man ska kunna landa och åka baklänges men om då bindningarna löser ut så knäcks ju ski-stoppen! Detta gäller säkert inte alla bindningar.</p><p></p><p>Jag köpte nyss ett par nya Völkl Karma med Salomon 912 TI B85 bindning. Och idag när jag var i Bjursås så gjorde jag 180 men landade med lite felvikt och ski-stoppen tog i och knäcktes. Igår så hände samma sak min kompis som har ett par Salomon 910 bindningar och för en vecka sen så pajjades min kompis Marker bindningar på samma sätt. Bajs så det stinker om det långa vägar!</p><p></p><p>Är det nån som vet en bindning som inte har detta helt puckade fel?....Har hört talas om att Line har fixat det...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elefantbajs2000, post: 103969, member: 32428"] Hoj! Vad tänker företagen när dom tillverkar bindningar till twintips? Det är meningen att man ska kunna landa och åka baklänges men om då bindningarna löser ut så knäcks ju ski-stoppen! Detta gäller säkert inte alla bindningar. Jag köpte nyss ett par nya Völkl Karma med Salomon 912 TI B85 bindning. Och idag när jag var i Bjursås så gjorde jag 180 men landade med lite felvikt och ski-stoppen tog i och knäcktes. Igår så hände samma sak min kompis som har ett par Salomon 910 bindningar och för en vecka sen så pajjades min kompis Marker bindningar på samma sätt. Bajs så det stinker om det långa vägar! Är det nån som vet en bindning som inte har detta helt puckade fel?....Har hört talas om att Line har fixat det... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Tillbaka
Topp