Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elefantbajs2000" data-source="post: 103976" data-attributes="member: 32428"><p>Mmm jag ska nog skruva åt bindningarna, fast frågan är ju om man vill riskera en skistop eller ett knä. </p><p></p><p>Jag håller med att det är nog svårt att konstruera en skistop som klarar båda hållen, men eftersom det verkar vara ett vanligt problem och att skidåkningen idag har rejält många åkare som hoppar och landar både switch och vanligt så borde väl företagen kanske hitta på nåt. </p><p></p><p>Jag har själv funderat på olika lösningar men dom är för krångliga för att skriva ner här, och det kanske är det som är problemet, att det är för krångligt. Men som dom flesta problem är det väl lätt när man hittat på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elefantbajs2000, post: 103976, member: 32428"] Mmm jag ska nog skruva åt bindningarna, fast frågan är ju om man vill riskera en skistop eller ett knä. Jag håller med att det är nog svårt att konstruera en skistop som klarar båda hållen, men eftersom det verkar vara ett vanligt problem och att skidåkningen idag har rejält många åkare som hoppar och landar både switch och vanligt så borde väl företagen kanske hitta på nåt. Jag har själv funderat på olika lösningar men dom är för krångliga för att skriva ner här, och det kanske är det som är problemet, att det är för krångligt. Men som dom flesta problem är det väl lätt när man hittat på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Tillbaka
Topp