Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 103987" data-attributes="member: 36867"><p>Stick från parken och hoppa i puder istället....där lär stoppern inte fastna även om du ligger på skidan. Right? För att stoppern ska paja krävs ju: A. Tryck på skidan som överskirder det den sketna plastbiten tål. B. Att underlaget man landar på gör så att skistoppern fastnar.</p><p>Summa sumarum: Se till att inte landa på skidorna när de väl löst ut, och om du tvunget måste landa på skidorna, gör det i puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 103987, member: 36867"] Stick från parken och hoppa i puder istället....där lär stoppern inte fastna även om du ligger på skidan. Right? För att stoppern ska paja krävs ju: A. Tryck på skidan som överskirder det den sketna plastbiten tål. B. Att underlaget man landar på gör så att skistoppern fastnar. Summa sumarum: Se till att inte landa på skidorna när de väl löst ut, och om du tvunget måste landa på skidorna, gör det i puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ski Stop = Bajs!
Tillbaka
Topp