Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Tech Seeks Job
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emsies" data-source="post: 96455" data-attributes="member: 42941"><p>Hey everyone my name is James and I am currently working as a Ski/</p><p>Snowboard technician at Mt Ruapehu in New Zealand. I am heading over to </p><p>the South of Sweden to be with my girfriend who I love very much(hello </p><p>Emma) and I would like to work in a similar field when I arrive. I thought this </p><p>may be a good starting point and if anyone knows of anything please dont </p><p>hesitate to contact me. I may even trade some work info for some juicy </p><p>secrets about New Zealand ski fields. I will be in Sweden mid January 2005. </p><p>Happy trails. James.</p><p></p><p></p><p>/Hej allihopa. Jag lägger in James inlägg här istället, eftersom det inte är så mycket som händer på engelska sidan. Ha en bra vinter! emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emsies, post: 96455, member: 42941"] Hey everyone my name is James and I am currently working as a Ski/ Snowboard technician at Mt Ruapehu in New Zealand. I am heading over to the South of Sweden to be with my girfriend who I love very much(hello Emma) and I would like to work in a similar field when I arrive. I thought this may be a good starting point and if anyone knows of anything please dont hesitate to contact me. I may even trade some work info for some juicy secrets about New Zealand ski fields. I will be in Sweden mid January 2005. Happy trails. James. /Hej allihopa. Jag lägger in James inlägg här istället, eftersom det inte är så mycket som händer på engelska sidan. Ha en bra vinter! emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Ski Tech Seeks Job
Tillbaka
Topp