Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski toute neige vs offpist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erol" data-source="post: 283559" data-attributes="member: 13475"><p>Hej,</p><p></p><p>Toute Neige är ligger väl nånstans emellan en vanlig skidgrupp och off pist.</p><p></p><p>Jag skulle aldrig ha tvekat på att boka om.</p><p></p><p>Vad jag vet så har dock ingen av grupperna bergsguide, utan det är skidlärare som gäller. Om ni vill slippa blåbär (fransmän vad jag kan förstå) så vet jag inte hur ni bäst gör. Men kolla vilka krav som ställs. </p><p></p><p>Vi åkte på snowboard randonnée i arg för två år sedan, och bromsades både uppför och utför av fransmännen i gruppen, som iofs var rätt festliga men hade dålig hälsa, kondis och snowboardkunskap.</p><p></p><p>//Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erol, post: 283559, member: 13475"] Hej, Toute Neige är ligger väl nånstans emellan en vanlig skidgrupp och off pist. Jag skulle aldrig ha tvekat på att boka om. Vad jag vet så har dock ingen av grupperna bergsguide, utan det är skidlärare som gäller. Om ni vill slippa blåbär (fransmän vad jag kan förstå) så vet jag inte hur ni bäst gör. Men kolla vilka krav som ställs. Vi åkte på snowboard randonnée i arg för två år sedan, och bromsades både uppför och utför av fransmännen i gruppen, som iofs var rätt festliga men hade dålig hälsa, kondis och snowboardkunskap. //Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ski toute neige vs offpist
Tillbaka
Topp