Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skiarea-boundaries i Usa!? Hur hårda straff?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 348236" data-attributes="member: 59533"><p>Så det du säger är att yttre gränserna i områdena oftast är ok att krossa, så länge du inte åker på ett ställe som är "permanently closed" pga lavinrisk eller vad det nu kan tänkas vara för?</p><p></p><p>Våra svenska försäkringsbolag (iaf mitt länsförsäkringar) bryr sig inte om jag är utanför en avspärrning eller inte, så då är det lugnt med andra ord! Kanon!</p><p></p><p>Trodde att gränserna hade med någon sorts "landägande-fråga" att göra också. Jag vet ju hur noga dem är med "mitt och ditt" i det landet. Men så är inte fallet alltså!</p><p></p><p>Tack för svaret!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 348236, member: 59533"] Så det du säger är att yttre gränserna i områdena oftast är ok att krossa, så länge du inte åker på ett ställe som är "permanently closed" pga lavinrisk eller vad det nu kan tänkas vara för? Våra svenska försäkringsbolag (iaf mitt länsförsäkringar) bryr sig inte om jag är utanför en avspärrning eller inte, så då är det lugnt med andra ord! Kanon! Trodde att gränserna hade med någon sorts "landägande-fråga" att göra också. Jag vet ju hur noga dem är med "mitt och ditt" i det landet. Men så är inte fallet alltså! Tack för svaret! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skiarea-boundaries i Usa!? Hur hårda straff?
Tillbaka
Topp