Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum i Cham!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin_J" data-source="post: 34769" data-attributes="member: 29687"><p>Tja alla! sitter nere i chamonix pa ett internetcafe och skriver! Ville bara gora er alla lite avis =)</p><p>Vadret e underbart, tyvarr har jag haft magsjuka i 3 dar och idag e jag bakis, men imorrn smaller det!!!</p><p>Stannar nere till slutet av februari med mina 2 resepolare Gurra och Helen!</p><p>Man har inget att gora pa kvallarna bara, det e lite jobbigt!</p><p></p><p>Funderar pa en topptur till Mont Blanc och skida ner men det e sa jakla dyrt bara! Ha re gott alla glada skilovers!!!</p><p></p><p></p><p></p><p>Mvh Kevva Bjarven Jernstrom!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin_J, post: 34769, member: 29687"] Tja alla! sitter nere i chamonix pa ett internetcafe och skriver! Ville bara gora er alla lite avis =) Vadret e underbart, tyvarr har jag haft magsjuka i 3 dar och idag e jag bakis, men imorrn smaller det!!! Stannar nere till slutet av februari med mina 2 resepolare Gurra och Helen! Man har inget att gora pa kvallarna bara, det e lite jobbigt! Funderar pa en topptur till Mont Blanc och skida ner men det e sa jakla dyrt bara! Ha re gott alla glada skilovers!!! Mvh Kevva Bjarven Jernstrom! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum i Cham!
Tillbaka
Topp