Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skibum i NZ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="forsgren_emma" data-source="post: 20815" data-attributes="member: 14062"><p>Låter himla cool me NZ måste jag säga!! är väldigt nyfiken på det landet faktist..! Funderar på en grej angående visumen där..? Hur länge får man egentligen stanna utan nåt alls?? nån månad eller??</p><p>Hursomhelst lär det ju va rätt värt att skaffa det där engångsgrejset.. annars lär det väl bara bli mest snack å i slutändan åker man aldrig dit?!</p><p>Jajja, nog filosoferat.. Har nån kollat upp studierna nåt mera??.. Skulle va himla värt att typ läsa nån engelskakurs me bidrag och samtidigt åka snowboard mest hela dagarna!!</p><p>Elle jobba på nå sjabbigt hak som servitris bara för att få åka.. känns lite som om det kvittar bara man har hyfsat me fritid!?</p><p></p><p>Jaa.. tacksam för mera information..!!</p><p></p><p>Ha de alla så länge! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="forsgren_emma, post: 20815, member: 14062"] Låter himla cool me NZ måste jag säga!! är väldigt nyfiken på det landet faktist..! Funderar på en grej angående visumen där..? Hur länge får man egentligen stanna utan nåt alls?? nån månad eller?? Hursomhelst lär det ju va rätt värt att skaffa det där engångsgrejset.. annars lär det väl bara bli mest snack å i slutändan åker man aldrig dit?! Jajja, nog filosoferat.. Har nån kollat upp studierna nåt mera??.. Skulle va himla värt att typ läsa nån engelskakurs me bidrag och samtidigt åka snowboard mest hela dagarna!! Elle jobba på nå sjabbigt hak som servitris bara för att få åka.. känns lite som om det kvittar bara man har hyfsat me fritid!? Jaa.. tacksam för mera information..!! Ha de alla så länge! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skibum i NZ
Tillbaka
Topp