Skibum kompisar till Chamonix i vinter!

nomme

Medlem
Halloj!

Jag och en polare hade tänkt spendera skidsäsongen i Chamonix och söker nu 2 till 3 personer som är sugna på att dela upplevelser och boende!

Vi är två skidåkare från Luleå som hängt ihop ett bra tag, har blivit en hel del skiddagar tillsamman på senare år i bland annat Riksgränsen och Andermatt. Vi har nu iallafall bestämt oss för att spendera säsongen i Chamonix och har inte något boende än, funderar på om de finns lägenheter som skulle behöva fyllas eller om man skulle styra upp en ny lägenhet och dela med lite trevligt folk.

Vi är relativt anständiga 21 åringar som älskar att åka skidor men inte säger nej till en eller tre öl i afterskin.
Vi har eventuellt en kontaktperson som kan fixa säsongsboende, men andra förslag är välkommna.

Hör av er vid intresse!

/ Simon och Micke

Mail: nomme88@gmail.com
Tfn: 0761393878

Tjena trevligt med norrlänningar! Är från skellefteå själv, var i Cham förra säsongen, riktigt bra säsong. Ska tillbaka i år med, har inte heller hittat boende än men letar på.

/Edvin

edde_b@hotmail.com
0705621533

vi är tre tjejer på 19-20 som letar efter några att bo med, har kollat lite själv nu och upptäckt hur svindyrt de är att bo.. gruppboende tål att tänkas på, låter tre tjejer bra? haha

Tjena!

Jag var i cham på skidsemester för två år sedan och funderar på att åka tillbaka och säsonga nu till vintern. Jag är riktigt intresserad av att kolla upp boende och priser så om ni hittar något vettigt så hör gärna av er! =)

Fredrik

Tja! Hänger gärna på er om ni fortfarande behöver? Är en go skåning som gör sin första säsong... åker skidor och dricker gärna några öl.

Hör av er om ni är intresserade!
Joel@uddenäs.se

Tre tjejer, 19-20. Det låter som någonting som kan passa mitt 18 kvadratmeters boende perfekt. Haha!

ha ha ha, men vad mysigt det hade kunnat bli då 8-) om man ska söka jobb där nere på plats vilken tid bör man senast kommit ner då???

gytt, funderar på att dra ner i mitten av november, finns ju inte så mkt att göra här hemma 8-) suget efter åka är starkt så att säga!

Såg igår att man kan flyga riktigt billigt med Norwegian till Gèneve under november. Hittade en flight 29 nov för 539 riksdaler.

Någon som har tips om andra billiga flighter?

Tjena, har följt tråden nu ett tag och det här låter som ett grymt skönt gäng som ska ner:) Vi är 2 killar ifrån Sthlm 20år, som har starka tankar på en säsong, det blir isåfall den första men har många skidresor tsm sen tidigare.

Tjejer som killar, vi skulle ju kunna dra ihop ett gott gäng och dra ner för att söka jobb o boende, några förslag kanske?

Skidåkning går först, sen fest och tillsist jobb ( måste man så måste man :P )

MVH Dennis & Robin

dennis.englund@hotmail.com
robin_nr_27@hotmail.com

Skidåkning går alltid först, sen kommer självklart festandet och till sist kommer jobbet, om det nu finns någon tid kvar för det :)

Jag har bokat flyg och boende i 2 veckor nu, är de någon annan som är nere 21a november? :D åk med norwegian.se från köpenhamn, braa billigt :D

Två veckor bara? Jag funderar på att flyga med Norwegian, men är osäker på vilket datum jag ska åka.

ja, två veckor, tänkte hitta ett jobb och ett boende under tiden, smidigt att bo nära där man ska jobba tänkte jag :) jag betalade 300 för min resa, plus extra packning, men de är de ju värt!

Jahaja. Jag gjorde klart det sista med mitt boende för några timmar sedan. Allt jag väntar på nu är att det ska bli december. 300 är gött, jag hittade en flight för 540 kr. Man borde kanske boka.

Jag vet inte riktigt var jag ska bo. Har fixat en lägenhet men har inte koll på exakt var den ligger.

Tillbaka
Topp