Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum rapporter till freeride.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sledge" data-source="post: 33278" data-attributes="member: 9249"><p>Tjena!</p><p>Skall göra mitt bästa för att inte göra dig besviken!</p><p>Gäller bara att komma iväg nu. Väntar på ett besked från AMS, sticker förmodligen i slutet på nästa vecka. Börjar väl rapportera om 2-3 veckor. Har inte klart med boendet ännu, men det löser sig alltid, väl på plats.</p><p>Sedan återstår att se hur det är med internet-tillgången.</p><p>Planen är att kunna skriva något varje vecka i alla fall.</p><p></p><p>MVH Mats</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sledge, post: 33278, member: 9249"] Tjena! Skall göra mitt bästa för att inte göra dig besviken! Gäller bara att komma iväg nu. Väntar på ett besked från AMS, sticker förmodligen i slutet på nästa vecka. Börjar väl rapportera om 2-3 veckor. Har inte klart med boendet ännu, men det löser sig alltid, väl på plats. Sedan återstår att se hur det är med internet-tillgången. Planen är att kunna skriva något varje vecka i alla fall. MVH Mats [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum rapporter till freeride.
Tillbaka
Topp