Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiffileijnen" data-source="post: 208550" data-attributes="member: 66961"><p>Tjena jag är en pig påg som har tänkt dra en säsog nere i St.Anton siktar på att skaffa jobb och boende när jag kommer dit. Planerar att sticka i början av December enligt forumet e det då man har som störst chans till ett schysst arbeite och boeende. Problemet e att jag e så ini helvete mobbad och har inga polare som vill hänga med mig till St.anton och det skulle vara jävligt mycket skönare om man hade nån som e i liknande sits att resa ev. dela boeende med. Nån med intresse bara skriv för fan....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiffileijnen, post: 208550, member: 66961"] Tjena jag är en pig påg som har tänkt dra en säsog nere i St.Anton siktar på att skaffa jobb och boende när jag kommer dit. Planerar att sticka i början av December enligt forumet e det då man har som störst chans till ett schysst arbeite och boeende. Problemet e att jag e så ini helvete mobbad och har inga polare som vill hänga med mig till St.anton och det skulle vara jävligt mycket skönare om man hade nån som e i liknande sits att resa ev. dela boeende med. Nån med intresse bara skriv för fan.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum St.Anton
Tillbaka
Topp