Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smogen" data-source="post: 35117" data-attributes="member: 14748"><p>Både jag samt mina kompisar jobbade under sept-dec i Norge för att sedan spendera en säsong i Alperna. Tyckte detta var en bra lösning då jag dels ville iväg efter gymnasiet = inte ville jobba hemmavid, samt att jag ej ville jobba när jag väl var i Val Thorens. </p><p></p><p>Jag spenderade min tid i Norge i Målöy i en fiskfabrik. Inte världens mest glamorösa jobb men de pröjsade bra. Den norska kronan är ju dessutom starkare än den svenska vilket inte gör det sämre direkt. Kompisarna som just nu befinner sig i Val´d´Isere slaktade får, vilket var än bättre betalt, men även hårdare arbete. </p><p></p><p>Varför inte rikta blickarna hitåt, dvs västerut å USA-Canada? Snön här jämfört med Europa är mumma. Lätt fluff-fluff är vad det är!</p><p></p><p>Lycka till med bummar-planerna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smogen, post: 35117, member: 14748"] Både jag samt mina kompisar jobbade under sept-dec i Norge för att sedan spendera en säsong i Alperna. Tyckte detta var en bra lösning då jag dels ville iväg efter gymnasiet = inte ville jobba hemmavid, samt att jag ej ville jobba när jag väl var i Val Thorens. Jag spenderade min tid i Norge i Målöy i en fiskfabrik. Inte världens mest glamorösa jobb men de pröjsade bra. Den norska kronan är ju dessutom starkare än den svenska vilket inte gör det sämre direkt. Kompisarna som just nu befinner sig i Val´d´Isere slaktade får, vilket var än bättre betalt, men även hårdare arbete. Varför inte rikta blickarna hitåt, dvs västerut å USA-Canada? Snön här jämfört med Europa är mumma. Lätt fluff-fluff är vad det är! Lycka till med bummar-planerna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibum?
Tillbaka
Topp