Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumfriends, alperna, Nu!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wannaberocker" data-source="post: 127088" data-attributes="member: 38178"><p>Tjena!</p><p></p><p>Är en glad kille, på 22 år, som funderar på de här alperna.</p><p>Platser spelar ingen roll, det mest centrala är att hitta några</p><p>att dela lägenhet med; eller om ni redan har hittat lägenhet</p><p>och letar folk?</p><p></p><p>Funderar på att åka jan-slutet av säsongen.</p><p>Fest och åkning är ungefär lika viktigt!</p><p>Åker bräda.</p><p></p><p>Så, svara gärna på denna kontaktannonsen... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wannaberocker, post: 127088, member: 38178"] Tjena! Är en glad kille, på 22 år, som funderar på de här alperna. Platser spelar ingen roll, det mest centrala är att hitta några att dela lägenhet med; eller om ni redan har hittat lägenhet och letar folk? Funderar på att åka jan-slutet av säsongen. Fest och åkning är ungefär lika viktigt! Åker bräda. Så, svara gärna på denna kontaktannonsen... ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumfriends, alperna, Nu!
Tillbaka
Topp