Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumgäng Revelstoke 17/18 har en ledig säng!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mowk" data-source="post: 1091337" data-attributes="member: 149656"><p>Hejsan hoppsan vänner!</p><p></p><p>Vi var en flock på 5 som till vintern skulle dela på ett boende i Revelstoke men då en av oss bestämde sig för att ändra planerna i sista minuten är vi nu 4 och har en säng ledig till den intresserade. Vi är ett glatt gäng på 4 för stunden, tre svenskar samt en britt, i varierande 20-års-åldrar. </p><p></p><p>Två av oss gör sin andra säsong i just Revelstoke. Ingen av oss planerar att jobba utan kommer fokusera på att tura, fotta och göra det mesta av berget under vår vistelse. Vi är där för att åka och kommer ha det som prio men tackar inte nej till fest så länge prognosen inte är för bra för nästkommande dag. </p><p></p><p>Boendet är från December till April och kostar 500 CAD/månaden per person. I hyran ingår det mesta och lite till, mer detaljer kan ges senare. </p><p></p><p>Låter detta intressant så får du gärna komponera några rader om dig själv och slänga iväg ett meddelande till vår gemensamma grupp-mail swedesinrevelstoke@gmail.com</p><p></p><p>Ha deeeee!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mowk, post: 1091337, member: 149656"] Hejsan hoppsan vänner! Vi var en flock på 5 som till vintern skulle dela på ett boende i Revelstoke men då en av oss bestämde sig för att ändra planerna i sista minuten är vi nu 4 och har en säng ledig till den intresserade. Vi är ett glatt gäng på 4 för stunden, tre svenskar samt en britt, i varierande 20-års-åldrar. Två av oss gör sin andra säsong i just Revelstoke. Ingen av oss planerar att jobba utan kommer fokusera på att tura, fotta och göra det mesta av berget under vår vistelse. Vi är där för att åka och kommer ha det som prio men tackar inte nej till fest så länge prognosen inte är för bra för nästkommande dag. Boendet är från December till April och kostar 500 CAD/månaden per person. I hyran ingår det mesta och lite till, mer detaljer kan ges senare. Låter detta intressant så får du gärna komponera några rader om dig själv och slänga iväg ett meddelande till vår gemensamma grupp-mail swedesinrevelstoke@gmail.com Ha deeeee! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumgäng Revelstoke 17/18 har en ledig säng!
Tillbaka
Topp