Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skibumkompis sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sarix" data-source="post: 1027462" data-attributes="member: 138325"><p>Hej! </p><p></p><p>tänkte köra en liten kontaktannons här då jag söker någon/några sköna personer för säsongen. Själv känner jag att jag inte kan köra en hel säsong iår pga jobb och annat, men kom på lite nu i sista minuten att jag måste få åka av mig, så tänkte helt enkelt åka upp i februari (behöver inte vara exakt) och stanna en månad.. Tanken är att bara pumpa puder, festa och helt enkelt ha semester en månad. Är det någon som tänker i samma banor som mig så kan jag lova att jag är en grym reskompis. Är mest inne på valle, anton, chamonix, saalbach eller verbier men är öppen för det mesta. själv är jag en tjej på 20år som har tänkt mig att åka skidor i princip varje dag men är även rätt glad i afterski och utekvällar. </p><p>Så bara att skriva en kommentar här eller skicka pm! </p><p></p><p>/ en tjej vars vänner inte är så tokiga i snö</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sarix, post: 1027462, member: 138325"] Hej! tänkte köra en liten kontaktannons här då jag söker någon/några sköna personer för säsongen. Själv känner jag att jag inte kan köra en hel säsong iår pga jobb och annat, men kom på lite nu i sista minuten att jag måste få åka av mig, så tänkte helt enkelt åka upp i februari (behöver inte vara exakt) och stanna en månad.. Tanken är att bara pumpa puder, festa och helt enkelt ha semester en månad. Är det någon som tänker i samma banor som mig så kan jag lova att jag är en grym reskompis. Är mest inne på valle, anton, chamonix, saalbach eller verbier men är öppen för det mesta. själv är jag en tjej på 20år som har tänkt mig att åka skidor i princip varje dag men är även rätt glad i afterski och utekvällar. Så bara att skriva en kommentar här eller skicka pm! / en tjej vars vänner inte är så tokiga i snö [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skibumkompis sökes
Tillbaka
Topp