Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skibumkompis sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clariz" data-source="post: 1030810" data-attributes="member: 145922"><p>Heyooo! </p><p>Precis… ungefär… vad jag tänkt mig också. Jobbar i Norge och får max ledig drygt två veckor i början av februari (uppåt tre veckor slutet av jan-mitten av feb) och vill åka ned men alla mina skidintresserade vänner säsongar i sverige/jobbar så är också solo.</p><p>Är också en tjej på 20. </p><p>Vill gärna åka mycket skidor, helst endel offpist, och är sugen på afterski. En liten längre semester alltså.</p><p>Kvittar i princip helt vart det är. Har bara varit nere en vecka två gånger tidigare och då båda gångerna i Italien, så kanske helst något annat land, annars är jag inte särskilt kräsen.</p><p>Vad för slags boende vore lämpligt då? The more the merrier tycker jag, och har absolut inga krav på eget rum eller någon speciell standard och sånt. Har backpackat i Australien så mina behov är ganska låga. </p><p>Är dock väldigt outbildad på hur man hittar något okej boende? Vet någon nån bra sida man kan reka på så hjälper jag gärna till med det!?</p><p></p><p>/ Clara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clariz, post: 1030810, member: 145922"] Heyooo! Precis… ungefär… vad jag tänkt mig också. Jobbar i Norge och får max ledig drygt två veckor i början av februari (uppåt tre veckor slutet av jan-mitten av feb) och vill åka ned men alla mina skidintresserade vänner säsongar i sverige/jobbar så är också solo. Är också en tjej på 20. Vill gärna åka mycket skidor, helst endel offpist, och är sugen på afterski. En liten längre semester alltså. Kvittar i princip helt vart det är. Har bara varit nere en vecka två gånger tidigare och då båda gångerna i Italien, så kanske helst något annat land, annars är jag inte särskilt kräsen. Vad för slags boende vore lämpligt då? The more the merrier tycker jag, och har absolut inga krav på eget rum eller någon speciell standard och sånt. Har backpackat i Australien så mina behov är ganska låga. Är dock väldigt outbildad på hur man hittar något okej boende? Vet någon nån bra sida man kan reka på så hjälper jag gärna till med det!? / Clara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skibumkompis sökes
Tillbaka
Topp